Loreal Micellar Yüz , Göz ve Dudak Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu - Kişisel Blog

11 Haziran 2017 Pazar

Loreal Micellar Yüz , Göz ve Dudak Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


   Daha önce birçok makyaj temizleme suyu kullandım fakat hiçbirine bu denli aşık olmamıştım sanırım. Size kesinlikle önerebileceğim ve elinizde ne kullanıyorsanız bırakın bunu alın diyebileceğim bir ürün. Daha önce kullandığım temizleme sularında yüzümdeki makyajı tamamen çıkarmıyordu bende makyaj temizleme jeli, tonik veya peeling ürünleri ile yüzümü arındırıyordum. Eve gelir gelmez makyajımı silerim öyle bir huyum vardır :) Yüzümde ağırlık olmasını hiç sevmem. Benim için rahatlık hep ön listelerdedir. 

Bu ürünü neden almalısınız ? 

 - İçeriğinde paraben, alkol veya parfüm içermez
 - Cildinizi acıtmaz ve yakmaz
 - Saflaştırılmış su sayesinde yüzünüz yumuşacık olur
 - Çok hassas ciltler için uygundur
 - Kesinlikle alerji yapmaz
 - Bütün makyaj kalıntılarını temizler
 - Sildikten sonra yağlanma yapmıyor

 Test 
 Makyaj temizleme ürünlerini test etmek için yüzünüzü makyaj suyu ile silin. Daha sonra beyaz bir havlu ile yüzünüzü durulayın. Eğer havluda hala makyaj kalıntıları var ise demek ki ürün kötü, hemen atın zaten işe yaramıyor. 
 Bende bu testi yaptım ve havluda hiçbir iz, kalıntı olmadı. 

Not: Anlayacağınız bu ürün mükemmel bir ürün fakat değinmek istediğim bir şey daha var o da sadece bu tüp şeklinde olanını alın (resimdeki) diğer ürünleri de var örneğin gül suyu veya kare şeklinde olanları ne yazık ki aynı etkiyi göstermiyor. 


22 yorum:

  1. İlk defa bir Loreal ürününün bu kadar beğenildiğini gördüm. Bunların toniklerini oldukça beğeniyorlardı. Yağlardan yorulduğum zamanlarda denemek için alacağım <3

    YanıtlaSil
  2. merak ettim, denememiştim, rastladığımda alırım :)

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel tanitmissin canm :) sana güveniyoruz güzeldir denemek lazim :)

    YanıtlaSil
  4. I got this micellar solution and I like it, even if the ingredients aren't flawless :)

    YanıtlaSil
  5. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    YanıtlaSil
  6. Loreal beğendiğim markalardan :)

    YanıtlaSil
  7. what a nice post,
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  8. Benim de şu an ihtiyacım var indirime denk geldi mi alıp deneyeyim bari :)

    YanıtlaSil
  9. This brand is always a nice idea)

    YanıtlaSil
  10. I need to try this! x

    www.fromluxewithlove.com
    www.bloglovin.com/blogs/from-luxe-with-love-14590195

    YanıtlaSil
  11. Great post, I love L'Oreal products, they are very good.
    Wish you a great Monday.
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.it

    YanıtlaSil
  12. It seems a great product, thanks for sharing.
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    YanıtlaSil
  13. Loreal'in bütün makyaj temizleyicileri aynı etkiyi göstermiyor maalesef :(

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir ürün bu katılıyorum sana ;)

    YanıtlaSil
  15. Lorealin seyahat boyu makyaj temizleme suyunu almıştım kuzum ondan çok memnun kalmıştım. Bunu da çok merak ettim, kesin deneyeceğim özellikle hassas ciltlere için uygunsa denemeye değer diye düşünüyorum :) Öpüyorum çok balım <3

    YanıtlaSil
  16. Hi dear! This is one of the best micellar waters I think!
    Nice blog ;)

    YanıtlaSil
  17. Garnierden daha başarılımı izlemlerine göre ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence öyle diye düşünüyorum ben kendi şahsi fikrim tabi

      Sil