Saç Kırıklarımızı Evde Alıyoruz - Kişisel Blog

18 Ekim 2017 Çarşamba

Saç Kırıklarımızı Evde Alıyoruz


   Eskiden saçı rapunzel olan ben saç bakımına çok önem veririm. Saç çok önemli arkadaşlar. Benim zaten çok söylediğim bir söz "İnsanın saçı ve kaşı görünümü çok değiştiriyor" Kimisi uzun sever kimisi kısa saç. Örneğin bana kısa saç hiç mi hiç yakışmıyor :) Kendimi çirkin hissettiğim için ruh halime de yansıyor. Birde saç dediniz mi benim için akan sular durur. Gelelim asıl konuya saçınız var eyvallah :) Fakat siz önem veriyor musunuz bakalım. Öncelikle saçınızı sevin ne olursa olsun. Rengi veya yapısı önemli değil siz sevin. Saçınızı yağlanma sıklığına göre yıkayın. Ne kullandığınız önemli de değil yeter ki saçınızı beslesin, arındırsın, sert yapmasın yeter. 

 Saçımız çevre koşulları,bizim ona nasıl davrandığımıza göre kırılır. Çat diye kırılıyor evet :) Bu kırıklara çatal diyoruz. Bu da saçımızın bakımsız görünmesine, yıpranmasına ve uzama süresini kısaltır. 

Nasıl olacak ? 

  Erkekler zaten düzenli saçlarını kestirdikleri için pek fazla kırıkları da olmaz tabi kız gibi uzatmadıkları sürece. Bayanlar ise beni pür dikkat okusun:

 Bildiğimiz erkek tıraş makinesini elinize alın. Üstte tarağı var ise çıkartın sadece keseceği yer kalsın. Korkmayın saçınızı çekmiyor. Aynanın karşısına geçin saçınızı ikiye ayırın. Tabi bu durumda saçınız yeni yıkanmış ve kuru olsun. Taralı olan saçınıza aynada bakın ve ne kadar keseceğinize karar verin. Kırıkların boyuna bakın. Kırığını alayım diye de saçı komple kısacık yapmayın. Vee sonuç jilet gibi kesilmiş dümdüz saçlar :) Güle güle kullanın. Bunu 3-4 ayda bir tekrar edin. Hem kuaför masrafınız olmaz hemde en iyisini siz bileceğinizden sonuçtan çok memnun kalıp pollyanna gibi bir sağa bir sola sektirip çok güzelim bee pozu verebilirsiniz :) 

Buraya da videosunu attım. Arkanızı bu şekilde kesecek birisini bulursanız şanslısınız :) 

49 yorum:

  1. Ben 2 3 seferdir kendim kesiyorum sacimin kiriklarini hatta birazda gaza gelip kahkul kestim son seferde👀bknz.Fazla youtube videolari izlemenin yan etkileri😎Tam bir "lamiya"oldum.Tovbeliyim artik🙋😂Zor uzatttimmmm yaaa👀😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahkül beni çok değiştiriyor :) Japonlara benziyorum adeta. O da çok zor ama kahkül biraz riskli :D Küçükken kardeşimin yaptığı facia aklıma geldi :)))

      Sil
  2. Makine ile olmasa da makas almıştım 2-3 sene önce arkadaşıma aldırıyorum uçlarını:)) senede bir ya da iki gidiyorum berbere.Saçım dalgalı olduğundan ufak tefek hata olsa da sorun olmuyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir arkadaş her eve lazım :D

      Sil
  3. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    YanıtlaSil
  4. Pek bakımlı bir insan olduğum söylenemez ama saç kırıklarına çok huyluyum. Önümde duranlara saçların kırıklarını aldır demişliğm vardır :D Boyatmış fönletmiş pek bir alımlı dolaşıyor ama saç tüy yumağına dönmüş çalı gibi, görmüyor mu o hali bilmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok boya yaptıranların saçı öyle bende hiç sevmiyorum ama işte kendilerini güzel buluyorlar demek ki :)

      Sil
  5. cesaret edemem sanırım...ama iyi fikirmiş...

    YanıtlaSil
  6. Uzun saçlar için güzel ve masrafsız bir yöntem.Benimde ince telli hemen kırıllar.İk ayda bir ucundan kestirmekten hiç uzamıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım çok çabuk uzar mesela ama kardeşiminki çok yavaş. Hangi faktörlere göre belirleniyor bilemiyorum

      Sil
  7. kendi kendine saç kesimi zor olsa gerek.. hele de erkekler için :)) ben de deneyim diyom ama bide saçı keloğlana çevirirsek işimiz var demektir.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ön taraf bir şekilde olur da arka tarafı zor. :D

      Sil
    2. Aslında arka tarafını kesenler de var. Arkalarına ayna yerleştirilerek çift taraflı ayna yöntemi ile kesebilirsiniz :)

      Sil
  8. Eskiden saçlarım uzundu ve kısalacak diye ödüm kopardı. Kuaföre kırık aldırmaya gidince kul gibi çıkmak da işin en kötüsü oluyor malum. Tek tek keserdim bazen :)) Şimdi deli işi diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -kul değil kuş gibi çıkmak olacaktı :)

      Sil
    2. Bende çok korkuyorum zarar gelir diye saçlarıma :) Canım saçlarım çok şükür sapa sağlamlar

      Sil
  9. Ben bu tür konularda tam bir yetenek düşmanıyım. Dediğini yapayım derken kesin kel kalırım :)

    YanıtlaSil
  10. ben at kuyruğu yapıp iyice büküyorum saçımı ve makasla hallediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dediğiniz yöntemde saçınızın V şeklinde kesilmesine sebebiyet veriyor. Eskiden o yöntemi denerdim bende sonra bir baktım ki saçlarım incecik görünüyor. Şimdi ise bu yöntemi deniyorum

      Sil
  11. İşte asıl mesele o kişiyi bulabilmekte. Çok güzel bir anlatım olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ama ben kendim kesiyorum :D Teşekkür ediyorum

      Sil
  12. Ben yapamam sanırım bu işi :(( Faydalı bir video olmuş ama gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yaparsınız siz ben güveniyorum size :D

      Sil
  13. Benim saçlarım dalgayı ve altı böyle düz değil. Altını böyle düz kestirince çok kabarık gözüküyor. Düz saçlar için oldukça yararlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende zaten öyle istiyorum kabarık ve dolgulu gözüksün saçlar böylece daha sağlıklı görünüyorlar

      Sil
  14. Vaay, çok faydalı bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Interesting post, thanks for sharing, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. kırıkları alıyozzz ve birden bakıyoz ay hepsi gitmiiş :)

    YanıtlaSil
  17. Ben yetenekliyimdir bu konularda Allahtan:) 2 haftada bir saçlarımın kırıklarını alırım :) kakül keserim canım istediği zaman ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz baya ustasınız bu işte o zaman :D

      Sil
    2. Hobi diyelim :) severek yapıyorum ona buna yapayım derken öğrendim gitti :)) Saç boyamı boyarmısın , kaşımı alırmısın :)) bi baktım baya kaptım bu işi :))))

      Sil
  18. Makineyle saçlarımı kesmek aklıma gelmemişti. Halbuki oğlumun saçlarını kendim kesiyorum. Videoyu da izledim. İki karış saçım var, makas yerine makineyi kullanayım ilk fırsatta. Nasılsa uzun, beceremezsem düzelttiririm :) Çok genişim değil mi? :))

    YanıtlaSil
  19. Wonderful post:) Thanks for sharing:)
    kisses

    YanıtlaSil
  20. heeey baksana, erasmusla ilgili bişi olunca söleee, erasmusla gelen ve giden hatta şu anda erasmusta olan blogçu arkadaşlar var tamam mııı. konuşursun onlarlaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylerim tabi şu an yurtdışındaki okullardan onay bekliyorum bakalım ya bu sene yada seneye kadar bekleyeceğim. Teşekkürler ilgin için :) :*

      Sil
  21. ben de alırım fakat düz değil , saçlar dalgalı olunca genelde elime geleni kesmek yetiyor , arada bir kuaföre gidip her defasında kendim kesseymişim diye çıkıyorum , çok kısa istiyorum ama 2 arkadaş ta gerçekten eline yüzüne bulaştırınca cesaret de edemiyorum bir gün aklım esecek veee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi saçını öne getir ve ikiye ayır :D Kesebilirsin bence onlara gerek kalmadan

      Sil
  22. Nice post https://bysinkj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Çok riskli görünüyor. Ama yapabilirim galiba :))

    YanıtlaSil