Uykunuzu alıyor musunuz | Uyumak benim işim - Kişisel Blog

15 Ekim 2017 Pazar

Uykunuzu alıyor musunuz | Uyumak benim işim


   Uyuma aşkımı öğrenmem şöyle oldu : 

-Anne ben küçükken yaramaz mıydım ?
+Yaramaz mı ? Seni yere koyardım uyurdun beee 

İşte böyle başlamış benim uyumaya karşı sevgim :) Gerçekten de öyle ayakta bile uyuma potansiyelim var daha önce gözü açık uyumaya çalıştım fakat beynim kapandığı için beceremedim. Depresyon belirtisi bu, kansızsın ve tembelsin dediler. Küçücük yaşta ne yaşadım da depresyona girmiş olabilirim sizce :) Anne karnında dünyaya gelmek istemediğim için olabilir o ayrı. Ruhlar çok farklı bir dünya. Onlar Allah tarafından yaratıldı ve geri dönmek için yemin ettiler. İşte benim ruhum da bedenime girer girmez özgürlüğü elinden alınmış gibi hissetti. Hala da öyle hissediyorum. Dünya güzel fakat çok farklı bir boyut burası. Şimdi diyeceksiniz ki sanki diğer boyutları görmüş gibisin. Görmedim fakat evrenin boyutlarını biliyorum ve bir üst boyut çok güzel ve muazzam. Evrenin bir melodisi bile var. Bunu bir üst boyuta çıkanlar söylüyor. Orası çok güzel. Sonsuzluğu iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Nasıl ki dersi geçmek için sınavdan geçmeniz gerekiyorsa bir üst evren boyutuna geçmek de öyle. Henüz sınavımı vermiş değilim. Hazır mıyım ? Bilmiyorum. İstiyor muyum ? Fazlasıyla. İşte uykuyu sevmemin nedeni bu. HUZURSUZLUK. 

23 yorum:

  1. Yazı da farklı bir boyutta başlayıp farklı bir boyutta bitmiş ama güzel olmuş :) Uyumayı ben de çok seviyorum. Hatta sanırım aşığım :) İlginç rüyalar konusunda da baya yetenekliyim sanırım. Yazsam cilt cilt kitaplar olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bende öyle rüyalar görüyorum ki roman olur film olur 🙂🙂

      Sil
  2. Ciao ti seguo al blog e Google + passa da me ciao https://testoprovo.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  3. Kimileri geceleri ayaktadır, sabah kalkmak bilmez. Çocukluğumdan beri erkenciyimdir. Uyku, saatinde ilkesiyle yaratılmışım :)

    Uykusuz kalmak için ya uykuyu bölecek uğraşlar mesela eğlenceye çok düşkünlük gibi ya da bol kahve veya içinden çıkılamayan düşünceler, sınav heyecanları olmalı. Herkes bu denli eğlenmez. Zaten orada da biyolojik saat işler. Geç kalınamaz, kendimden bilirim bir konserde mesela uzun sürünce uyumuştum. Çok bilindik çok gür ses çıkınca uyanıyordum. O ay çok yorucuydu, okul, sınavlar derken ailece gidilen konserde konseri tam izleyemeyen olmuştum.

    Düzenli hayat ve elden geldiğince rahat bir iç uykunun mayası. Çalışma hayatınız da belirleyici. Düğün dernek ya da sanatsal faaliyetlerle çok uzaklardan gelmiş yakınlar olmadıkça uykuya garez olacak kadar kendi ortamınızdan uzaklaşmamak ilk şart. Kendimden biliyorum :) Ne eğlence ne de internet. Önce biyolojik saat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biyolojik saatim bile dengesiz benim. Erken yatayım diyorum bi bakıyorum yapacak işlerim var uyuyamıyorum sonra 😕

      Sil
  4. Sıradan uykusuzluk ile ilgili bir yazı beklerken yazı boyutlarla bitti 😉

    YanıtlaSil
  5. I love sleep :)
    Great post and nice tema.
    Have a nice weekend, dear!

    Moj mali kutak

    YanıtlaSil
  6. Çalıştığım zamanlarda bir akşam eve dönerken ayakta uyumayı başarmıştım. Yolds yürüyordum, bir gariplik hissettim derken gözümü açtım. İyi yol kenarındaki su oluğuna düşmemişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çalıştığım zamanlar çok uykusuz kalıyordum

      Sil
  7. Farklı bir yazı olmuş.Uyumayı bende çok severim:))
    Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Uyumak, evet güzel ama en ufak bir sesten uyanmayana daha bir güzel. 😩😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende karanlıkta ve sessiz ortamda uyurum :)

      Sil
  9. off acaip uykucuyum yaa. mesela haftasonu 10-12 saat uyuyom hem de deliksiz :)

    YanıtlaSil
  10. Tam olarak kendimi bulduğum bir yazı oldu. Aynı şekilde düşünüyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ne güzel fikrime tercüman birisinin çıkması :D <3

      Sil
  11. Kizim uyutsa uyuyacagim. Bir hafta yatasim var ne yorgunum bilsen 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ama bu en tatlı anlar sonra özleyeceksiniz :D Sanki yaşamış gibi konuştum :)

      Sil
  12. uykusuzluk kötü..çok fazla uyumakta öyle..ortasını bulmak lazım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Çok uyuyunca mayışıyorum hiçbir şey yapasım gelmiyor. Az uyuyunca da sürekli düşecek gibi oluyorum :)

      Sil
  13. Bir uykum var anlatamam. Zaman bulsam nasıl uyurum. Mecburiyetten uykusuz kalanlardanım. Haftasonu da sanki düğmeme basılıyor. Sabahın köründe ayaktayım ;)

    YanıtlaSil