Wet n Wild Kontür Stick (Gölgelerin Gücü) - Kişisel Blog

24 Ekim 2017 Salı

Wet n Wild Kontür Stick (Gölgelerin Gücü)


   Yüz Kontürleme işlemi popüler olmadan önce Hollywood artistlerince yapılmaktaydı. Bu işlem ayrıca Yüz hatlarımızın daha belirgin olmasını sağlıyor. Böylece ışık yüzümüze düşünce bu teknik ile daha güzel görünebiliriz. Örneğin ben ne kadar bu işlem ile burnumu küçük göstermeye çalışsam da sanırım beceremeyeceğim :) Cinsiyet fark etmeden herkesin kullanabileceği bir yöntem. Eskiden makyaja karşı çok ön yargılı yaklaşırdım. Fakat doğru makyaj insanı 360 derece çevirip evrim geçirmesine şahit olduktan sonra az çok sevmeye başladım sanırım :) İyi ki kendimi makyajsız da seviyorum. Sizde kendinizi en doğal halinizde sevin. 

  Bir konu var ki kızmayın bana bazen makyajsız insanları görmeye tahammülü bile olmayan insanlar var. Bu bir gerçek. Çünkü o kişi Allah'ın her günü makyaj yapıyor. O da ne o gün yapmamış. Aman Tanrım... Herkes şok :) Sonra da sen hasta mı oldun vah vah diye üstüne gittikleri zaman o kişi psikolojik olarak bozulabiliyor. Neyse konumuza dönersek;

 Yüzünüze nasıl kontür yapacağınızı daha önceki yazımda anlattım linki burada. Bu markayı bütün gratis mağazalarından temin edebilirsiniz. Ben çok memnun kaldım yalnız gene dikkat etmeniz gereken bir konu var o da kapatıcı olan kısmı teninizin rengine göre beyaz durabilir, kesinlikle almadan önce denemenizi öneririm yoksa araba farları gibi dolaşmak istemeyiz. 

 Beyaz kısmı 
Kapatıcı olan bu tarafını ben göz altıma, burnumun kemik çizgisine, alnıma ve dudağımın üstüne sürüyorum.

Kahverengi kısmı 
 Aynı zamanda çok iyi bronzer görevini görüyor. Elmacık kemiklerimin hemen altına, burnumu ne kadar küçük görmek istiyorsam oraya :) Dudağımın altına sürüyorum. 

 Wet n Wild Stick kontürünün fiyatını hatırlamıyorum ben indirimde almıştım.


  Swatch ( Ürünlerin tende gösterilmiş hali ) 

   Ben çok sevdim bu ürünü  :) 

6 yorum:

  1. yüzde nasıl duruyor ? çamur gibi bir görüntün vermiyor değil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kesinlikle. Çok doğal duruyor

      Sil
  2. kontör olayını ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. kahverengi kısmı ben far yapayım :D

    YanıtlaSil
  4. Bende başarılı buluyorum, özellikle aydınlatıcı kısmını :)

    YanıtlaSil