Ankaranın yeni gözdesi - MİNİSO - Kişisel Blog

7 Kasım 2017 Salı

Ankaranın yeni gözdesi - MİNİSO


  MINISO, 2013 yılında şirketin baş tasarımcısı da olan Miyake Junya ve Çinli genç girişimci Ye Guo Fu tarafından Tokyo’da kurulmuş olan bir markadır. Kaliteli ürünler çıkaran ve müşterilerin ne istediğini bildikleri için gün geçtikçe firmanın değeri de haliyle artmış, dünyada 3 bine yakın mağaza açmışlar. Adamlar hayal etmiş yapmış. Ankara'ya geçen hafta mağazası açıldı öyle çok heyecanlandım ki hemen haftasonunun gelmesini bekledim. Mağaza hakkında düşünceler ikiye ayrılmış durumda, bir kesim çok çocuksu bulurken diğer kesimde çok başarılı buluyorlar. Zaten Japonya veya Çine gittiyseniz oradaki kesimin bu tür şeyleri çok sevdiğini göreceksiniz. Böyle Minnoş, sevimli ve rengarenk ürünler halkın genellikle kullandığı objeler. Hepimizin içinde bir çocuk yok mu zaten ? Ne var sanki kupan kalpli ise ne var sanki yastığında bir panda resmi var ise ? Bence kendimizi kandırmayalım. 

 Ürünlere bir göz atalım isterseniz BAYILACAKSINIZ ! 
-Bluetooth Hoparlör- Bence herkesin evinde bulunması gerek diye düşünüyorum. Benim var odamda :) Hemde disko toplu :) 

Soğuk kış günleri yakın arkadaşlar benden söylemesi bence herkes yanına bir adet dudak nemlendirici alsın :) Şeftalili olan herşeye de bayılırım ben. 

Müziği doruklarda ve derinlerde yaşamak isteyenlere, Oyun oynayanlara göre tasarlanmış. Müziksiz bir hayat yaşayamam ben. Ruhumun gıdası bir nevi.

Orta okuldaki hocam demişti ki eğer yabancı bir ülkeye giderseniz h20 deyin su olduğunu anlayacaklardır diye :) Benimde çantamdan eksik etmediğim camlı bir mataram var. Sürekli dışarıdan 1 lira verecek değilim yani :))) 

Düşünüyorum da acaba bu yüz yıkama jelleri, peeling ab zurt şeyler piyasanın bir hilesi mi diye yani sanki onları alınca yüzümüz daha mı temiz olacak. Son yıllarda herkes sabuna karşı aman efendim sabunla yüz yıkanmaz kurutur der oldu. Güllü sabun ile yıkamayı düşünüyorum bundan sonra :)

Bilim insanları diyor ki eğer yalnız yatıyorsanız mutlaka sarılacak bir şeyler bulun :) Bende küçüklüğümden beridir çok severim. Bunu alıp koynuma yatasım var bazen hunharca ezdiğim de olmuyor değil :) 

Buda böyle banyosunda bir şıklık bir estetiklik katmak isteyenlere :))) 


Bende tabi ihtiyacım olan ne varsa aldım da aldım :) 

Son olarak ekşide bunu okuyunca adama hak verdim :) Olan kocalara oluyor tabi. Allah yardımcınız olsun :)

28 yorum:

  1. Henüz duymamıştım. Nerede açıldığını da henüz bilmiyorum :)
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankarada Kentpark AVM'de açıldı :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Eğer Yolunuz düşerse uğrayın :)

      Sil
  3. Benim de en gözdem olduu. O tavşancığı kız kardeşime doğum günü hediyesi olarak almıştım. :) Mumuso Korea var bi de İstanbul'da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel çok sevinmiştir kesin :) Bende almak istiyorum öyle bir şey kendime :D

      Sil
  4. Merhaba, elektronik eşyalara karşı bir zaafım var inkar edemem. Ama nedense evdeki her ürün siyah. Renkli kulaklık ve hoparlör çok ama çok hoşuma gitti. Hayatı azıcık renklendirmek lazım :)
    Miniso markasını ilk kez duydum ya da fark ettim diyelim. 3000 mağaza muazzam bir rakam. İyi olmasalardı bu kadar büyüyemezlerdi diye düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da bir bakış açısı :D Siz kendinizi nasıl mutlu hissediyorsanız o renkte eşyalar alın :)

      Sil
  5. Sağlıkla kullan Ankara ya bir daha ki gelişim de fırsat bulursam gideyim:)

    YanıtlaSil
  6. Miniso ha? İLk kez duydum, o da sayende. Hangi avm'de açılmış Elif'ciğim? Pembe tavşana bayıldım, küvet şeklindeki havluluğa da. Emeklerine sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an Ankara'dakini biliyorum sadece o da Kentpark AVM'de. Birde İstanbulda var sanırım

      Sil
  7. Ne güzelmiş keşke denizlide de olsa.

    YanıtlaSil
  8. Bende kardeşime sipariş vericem. :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Bilmiyordum ama ürünleri çok tatlı görünüyor, cicili bicili şeyleri severim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok olmasa da arada böyle eşyalarımın olması hoşuma gidiyor :)

      Sil
  10. Kendimi kaybediyorum bu magazada ben :)

    YanıtlaSil
  11. Aaa bende ilk kez duydum :) teşekkürler canım Türkiyeye geldimğim zaman gidip bakmak isterim:) sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Bizim buradaki AVM ye açıldı, epey oluyor.Kızım da bende bayıldık içindekilere.

    YanıtlaSil