Loreal Paris Saf Kil Arındırıcı Jel Ürün İncelemesi - Kişisel Blog

5 Kasım 2017 Pazar

Loreal Paris Saf Kil Arındırıcı Jel Ürün İncelemesi


   Yüzümüz bakım yapmamız gereken en hassas ve en önemli noktamızdır. Bakmadığınız zaman kuru bir cildiniz var ise pul pul derileriniz dökülür, yağlı bir cildiniz var ise de daha çok yağ üretir ve kötü bir görüntü oluşturur. Soluk bir cildiniz olur, belki daha çabuk yıpranır ve kırışır. Yüz bakımında dikkat etmeniz gereken en önemli nokta alacağınız ürünün kimyasal içermiyor olmasıdır. İkincisi cilt probleminize uygun ürün seçmenizdir.

  Loreal markasının hayvanlar üzerinde test ediyor olması beni çok üzüyor öncelikle :( Fakat bile bile alıyorum, suçluyum biliyorum. Daha önce kullandığım ürün sivilce yapınca indirimde görüp denemek istedim. Ürünü kullanıp tek seferde sonuç bekliyorsanız hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Sonuç için en az 1 ay düzenli kullanmanızı öneririm. 

3 Saf Kil Mucizesi 
ARI KİL ciltteki pürüz ve fazla yağı alır.
MONTMORİLLONİT KİLİ cildinizi kusurlaştırır.
RHASSOUL KİLİ cildinizi temizler.
KÖMÜR mıknatıs etkisi ile kir ve pürüzleri çeker.

 Birde bunun maskesi var, bana göre maskesini almak daha etkili sonuç veriyor, Ürünüm bitince kesinlikle maskesini alacağım. Jeli sürmek benim için daha kolay geliyor. Erkek arkadaşım da en az benim kadar bakımlıdır :) Ona da aldırıyorum bazen. Her gün kullanılması gerektiği öneriliyor fakat ben duşta sürüyorum üşengeçliğimden kaynaklı ama siz sabah akşam sürebilirsiniz :)) Sürdükten sonra etkisini çok beğendim. 

 Cildimdeki kiri, ölü derileri ve fazla yağı aldı :) Sonrasında çok güzel ışıltı ve parlaklık verdi. Eğer bu markaya karşı iseniz dediğim gibi aktarlardan, lokman hekimcilerden Saf kil isteyebilirsiniz. 

Kilin mucizesi
 Kapadokya gezimde iken yaklaşık 50 yaşlarında bir adamın neredeyse 30'lu yaşlarda görünmesinin sebebini sorduğumda, mesleği gereği sürekli kil ile uğraştığındanmış. Yüzü o kadar pürüzsüzdü ki hiç kırışığı yoktu ve ben çok etkilenmiştim. 

 Loreal saf kil jelinin fiyatını indirimde iken 11.99 gibi bir fiyata aldım. 

27 yorum:

  1. maşallah belli ki güzel bişi :)

    YanıtlaSil
  2. Bende saf kil olanı kullanıyorum canım çok memnunum. Ama hayvanlar üzerinde test yaptığını bilmiyordum bu beni çok üzdü:(

    YanıtlaSil
  3. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    YanıtlaSil
  4. Hayvanlar üzerinde deney yapmasalar keşke:(((yazman iyi oldu, zaman zaman listesi yapılırdı hatta. Hangi firmalar yapıyor, hangileri yapmıyor bilirdik, not alırdık. Almışsın madem, güle güle kullan Elif'ciğim. Umarım memnun kalırsın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya üslubunuza hayranım çok teşekkür ederim. Beni de üzüyor ama etkilenen kesimler dikkat ediyor

      Sil
  5. markayı seviyorum, ürünü denemedim ama merak ettim, fiyatı da harika :)

    YanıtlaSil
  6. Loreal'ın bu maskelerini çok merak ediyorum canım yazın iyi oldu ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. bunu da merak ediyorum ama henüz denediğim başka kil maskelerim var, bloğuma ve çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. bende bu ürünün maskesini kullanıyorum hatta yorumlamıştım bu ürünü alıp ikisini kullanıp sonuçlarını merak ediyorum bende,,,,

    YanıtlaSil
  9. Ayy hayvanlar mı :(( kıyamam onlara yaa *-* Bizim yazlıkta suların çekildiği bir yerde gri bir kil vardı. Bütün herkes uzaylı gibi sürer maskeyle gezerdi. Çoğu farkedemeden maskeli bir şekilde yanmıştı. O yazın eğlencesi de onlar olmuştu. Kil bana hep komikli anılarımı hatırlatır o yüzden. Güzel bir yazıydı, sevgiyle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel o zaman sizin yüzünüz hep canlı kalıyordur ve yaşlanma etkiniz de çok yavaş ilerliyordur çünkü killi ortamlarda bulunanların yüzleri pamuk prenses gibi :)

      Sil
  10. Kil maskesi ara ara ben de yapıyorum.Evde kil var.Yeniden yapayım şimdi :) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  11. hımm bakayım o zaman ben buna :D

    YanıtlaSil
  12. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    https://elenabienvenido.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  13. cok merak edıyorum bu maskeyi..

    YanıtlaSil