İlk AliExpress Alışverişim 🌵 - Kişisel Blog

25 Kasım 2017 Cumartesi

İlk AliExpress Alışverişim 🌵


   Sonunda alışveriş yapabildiğim için mutluyum şu veletten :D Benim kredi kartım olmadığı için internet sitelerinden alışveriş yapamıyordum, Annemden de isteyemiyordum "Vermem size kartımı gidip abudik mabudik ne varsa alıyorsunuz" dediğinden. Daha sonra kardeşimin banka kartından denediğimizde gerçekten oldu :D Deneme amaçlı deneğimiz için dedik ki en ucuz ne varsa alalım, gerçi pek de inanmıyordum olacağından ama 1 dolarlık kalem kutusu seçtik kendimize sonrasında ise gerçekten onaylandı. Yaklaşık 3 hafta sonra da elimize ulaştı. Okuldayken Annem aradı "Kızım bu Singapur'dan bize bir mektup gelmiş açtım içinden kalem kutusu çıktı, Hemde en dandiğinden. Yav madem tee ülkenin öbür ucundan kalem kutu alacaktınız bari kaliteli bir şey olsaydı" dedi :) Bende onu deneme amaçlı aldığımızı söyledim. 

 Dikkat etmeniz gerekenler
Eğer AliExpress'ten alışveriş yapacaksanız dikkat etmeniz gereken 2 şey var. 
1) 
Alacağınız ürünün elmaslı veya taçlı olmasına dikkat edin. 
2) 
Alacağınız ürünün geri dönüşümlerine bakın. Ne kadar çok olumlu geri dönüş var ise o kadar iyi.

Bunların haricinde ise gümrük limitine dikkat etmeniz gerekiyor ki extra vergi ödememeniz için. 

 Kalem kutumu sevdim ya ben çok güzel bence :) Zaten kaktüs sembolü de bu ara çok popüler oldu. İleride iş kadını falan olursam o zaman derili falan alırım kendime :D Kalem kutusuz yaşayamıyorum nedense :) Küçükken de tilki figürlü bir kalem kutum vardı elden ele dolaşıyordu kendisi :D 

29 yorum:

  1. O siteden bende alışveriş yapamayanlardanım. İlk denemen başarılı olmuş,gule gule kullan. Ğözlüklerde aklim kalsa da ben hala ayh hiç ugrasamam kafasında devam edicem gibi 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir deneyim olurdu sizin için :D

      Sil
  2. Annene çok güldüm :) Pahalı alsanız sorun ucuz alsanız sorun :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa kalemliğin çok cicii. İyi günlerde kullan! :) Bu yıl kaktüs benim favorim oldu. Hatta seneye bile olabilir. ^-^ Aliexpress'den ben de kırtasiye alışverişi yapıyorum,iyi oluyor ya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel şeyler olabiliyor :D Bende sevdim gibi :)

      Sil
  4. ben çok alışveriş yapıyorum memnunum :)

    YanıtlaSil
  5. ben çok kullanıyorum ya. Hatta kız kardeşimin proje malzemelerinin bir çoğunu ordan aldık sorun çıkmadı. ama keşke şu dolar daha fazla yükselmesee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle aldı başını gidiyor vallahi :s

      Sil
  6. Ben daima alım sayısına bakarım en belirleyici o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ona da bakılabilir tabi :D Ben gene de geri dönüşlerdeki insanların mesajlarını okurum

      Sil
  7. Ben de time turner almıştım bir zamanlar, dolar daha ucuzken :D Kalem kutuna bayıldım, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolar o zamanlar 1 lira falan mıydı acaba ya :D Ne ara 4 lirayı buldu zaman çok hızlı geçiyor :) Teşekkür ederim :*

      Sil
  8. bazı kırtasiyelerde de bu tür kalem kutuları vardır ama işte ara da bulasın,kimbilir nerede..🤔 aliexpress'de alışveriş yapmak isteyenler için faydalı ve pratik bilgiler verdiğin için saol..👍

    bir de kredi kartı dedin de sitelerden alışveriş yaparken,kredi ve banka kartlarını kullanmamanızı öneririm..varsa eğer "sanal banka kartı" kullanın..mesela ing bank ile işbirliği içinde olduğunu bildiğim ininal kart var..ön ödemeli kartlar..bu tür kartlar,risk bakımından daha güvenli durumda şu an..sen bilişimden iyi anlıyosun,bunları bilmen lazım..tabii herkesin düşüncesi farklı olabilir..kolay gelsin..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Kadar mağaza gezdim ki hiçbirinde bulamadım istediğimi :) Evet öyle çok haklısınız fakat ne kadar param var ki alsınlar düşüncesinde olduğum için pek sıkıntı etmiyorum. Banka kartında çok fazla miktar olmadığı sürece kullanılabilir diye düşünüyorum. Dolandırıcılar genellikle kredi kartını kullanıyorlar çünkü ondan limitiniz kadar para çekebildiğinden ötürü. Teşekkür ederim

      Sil
  9. Cici bir kalemlik denemek için alınması ideal olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. ben de sık sık aliexpress 'e baş vuranlardanım , pek sıkıntı yaşadığı söyleyemem , kalem kutusu harika :D keyifle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şimdilik en güvenli bulduğum site bu bakalım :D

      Sil
  11. Aktif kullanıyorum ben de, özellikle devamlı telefon kılıfı sipariş ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim arkadaşlarımda sürekli telefon kabı siparişi veriyorlar :D Ama baya da kaliteli :))

      Sil
  12. Ya ben de henüz aliexpress'ten alışveriş yapamadım kuzum hehe :D Ben kalem kutusuna bayıldım yalnız, mutlulukla kullan bitanem, çok öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum balım :* Yaparsın sende bir gün ihtiyacın olduğunda insanın bazen yapası geliyor :D

      Sil
  13. Çok güldüm yaa annene :) :) samimiyetin yeter şu yazıda ya :) ayrıca çok güzel kalem kutusu da güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için :))))

      Sil
  14. Aslında kalem kutu o kadar da kötü durmuyor. Minimalist ve hoş.

    Ayrıca ben de çekiniyorum alışveriş yapmaya. Ta oradan aldığım şey beni nasıl bulacak diye düşünüyorum. Çok beğendiğim bir saat var, uygun bir zamanda alacağım ama cesaret gelirse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi söylediklerimi dikkate alırsanız pek de sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. İnsanın sevdiği bir şeyi alması ne kadar güzel bir duygu...

      Sil
  15. ay işte bak sana fırsat, de annenne, sen bana daha güzelini al deee :)

    YanıtlaSil