Ne yapıyorum ben - Kişisel Blog

22 Kasım 2017 Çarşamba

Ne yapıyorum ben


   Güz yarıyılını bitirdikten sonra geldim buralara... Bana göre çok kötü geçti sınavlarım, daha iyisini yapabilirdim bana göre. Sözeller değil de sayısal derslere kafam çok basmıyor. Evet yapabiliyorum o konuda sıkıntı yok fakat beynim daha çok yaratıcı alanda çalışıyor söz dinletemiyorum ki ona. Acaba yanlış tercih mi yaptım diyorum sonra yok yok doğru yerdesin Elif sen deyip kendimi avutuyorum. Düşüncelerim ile çok fazla harcanıyorum. Olmak istediğim seviyede değilim. Ülkemizde hayallerini gerçekleştirecek kim var ki gerçi... Keşke her şey hayal ettiğimiz gibi olsa ama hayaller hayatlar ülkesi burası. Bende kendimi İnternet dünyasına atmaya karar verdim, oradan kendi imkanlarımla kendimi gerçekleştireceğim. Bazen diyorum ki ya ben gerçekten hiçbir şey bilmiyorum. Daha önce yabancı arkadaşlarımla sohbet ettiğimde bile çok geri olduğumu fark ettim. Onların beyinsel aktivitesi daha farklı işliyor ve daha basit düşünüyorlar. Biz ise işin zor kısmından gidiyoruz. Aslında daha iyi ama bir eksiklik var. Onlar bilgiyi özümsemişler içlerinde, bizim hayatımız ise ezber olmuş. Algı olarak çok ilerideyiz gene yeni nesil olarak buna çok şükür. Belki de basit yaşamak bizim işimiz değildir kim bilir :) 

 Hava da iyice soğudu burada Ankara İncek'te ilk karı gördüm ben :) Ama daha bizim evin oralarda gram kar yok, bizim üniversitenin kampüsü köye kurulduğu için olabilir. Neredeyse Tundra iklimini yaşıyoruz diyeceğim. Dünya ısısı da arttı diyorlar ama ben göremiyorum. Şu ankaranın ayazından bir kurtulamadım gitti :) Ne gariptir ki birçok şehre gittim fakat Ankara kadar hiçbir yeri sevemedim. Isparta'ya gitme şansım oldu, arkadaşımız askere gittiğinden gidip ziyaret ettik. Birinci dereceden akrabası olmadığımız için bizi içeri almadılar, annesi de o kadar erzak hazırlamıştı veremedik. Bizde yedik hepsini tabi ne yapalım, baya da güzeldi o patatesli börekler :) Gölcük Doğa Tabiat Parkına gittik bizde. 9 tl verince bizimkiler içlerine oturdu, doğayı da paralı yaptılar. Nefes almak da parayla mı olacak acaba...  

29 yorum:

  1. yol yakınken okuluna asıl. sonra çok pişman olabilirsin bence .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an yeterince asılıyorum :D Yoruluyorum ama idare ediyorum işte :)

      Sil
  2. Ankara bir taraftan üşütüyor, kalben de ısıtıyor. Tuhaf bir döngüsü var:)
    Umarım sınavlar beklediğinizden daha iyidir. Okurken öğrencilik yıllarına gittim bir an. Bir yanda sınavlar diğer yanda unutulmayacak arkadaşlar. Sıkıntıya değer doğrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh öyle biraz doğrusu :D İnşallah çektiğimiz bütün sıkıntılara değer

      Sil
  3. Herseye rağmen ögrebcilik güzel sey 😊

    YanıtlaSil
  4. ay hadi dileklerin gerçekleşsin ama yaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Sınavlar,sınavlar...
    Eğitim sistemini ben de beğenmiyorum.Kim hayaline ulaşır ki böyle bir sistemle?
    Yine de vazgeçmemek lazım,istediğiniz olana kadar çabalamaya devam edin.
    Umarım en iyisi olur,başarılar.
    Ya patatesli börek çekti canım ya :D

    YanıtlaSil
  6. Sınavlarının kötü geçmesine üzüldüm:((ama bir dahakine daha sıkı çalışırsın dediğin gibi ezberci sistemle böyle oluyor:( Ankara'nın ayazı meşhur ama ben de çok seviyorum Ankara'yı yahu Ata'mız tam şehrin kalbinde uyuyor o bile yetiyor sevmeme:)))börekler size kısmet olmuş ne derler bilirsin kime niyet, kime kısmet:))))
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bize kısmetmiş :D Düzeltirim inş :))

      Sil
  7. Blogunuzu beğendim ve izledim. Umarım sizde benim Blogumu zilemeye gelirsiniz. Size iyi çalışmalar iyi bloglamalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, uğrayacağım :)

      Sil
  8. Ankaraya ilk kar düşmüş evet, bizimkiler yolladılar fotoğrafını da şaşırdım. Hallice yağmış...

    Ahh o sınavlar... Boş versen olmaz vermesen hiç olmaz.. Kolaylıklar diliyorum sana...

    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  9. Amazing post dear!
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  10. Aman bu havalara dikkat et tam hastalık havası.Bu arada dediğin gibi ezbere eğitim olunca gerçekten öğrendiğimizi unutuyoruz.Sistem yanlış bizim bir suçumuz yok .Derslerinde başarılar dilerim bugünlerde geçecek.Canını sıkma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne kadar da güzel teselli ettiniz beni teşekkür ederim :D Daha çok asılacağım söz veriyorum ;) Evet şu an yakalanmadım, zaten hep birilerinin virüsü ile kapıyorum veleti :D

      Sil
  11. sanırım ezber dışında eğitim sisteminin bana kattığı pek bir şey olmadı bugune kadar, kayda değer şeylri hep kendi çabalarımla öğrendim, hala da öyle. Ankaraya gelince.. 13 yıldır burada yaşayan bir fethiye li olarak ah vah diyorum ama kar yağdığında çok güzel oluyor meret :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle evet, benim burnum kıpkırmızı olmasa bende çok sevebilirdim :D Burnuma dokunsam kırılacak diye korkuyorum :D

      Sil
  12. Okulunuzu bitirdikten sonra daha mutlu ve başarılı olacağınıza inanıyorum. Sıkıntılı günler geçecektir inşaallah. :)

    YanıtlaSil
  13. sayısala benimde kafam basmazdı 😀 ama senin için zor olmaması gerekir,bilişim konusunda çalıştığına göre..sınav sistemi çok karışık,sanmıyorsam sistemi yeniden değiştirdiler..🤔neyse umarım derslerinde başarılı olursun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle maalesef yeni sistem çok kötü oldu bunun hakkında yazı yazacağım, Teşekkür ederim şu dönemi bir atlatayım başka bir şey istemiyorum :D

      Sil
  14. Okul konusunda o kadar haklısın ki şu sıralar her gün abartmadan okulun çok gereksiz ve bana bir şey katmadan zamanımı çaldığını düşünüyorum. -Ki bana göre öyle artık benimsedim.- Bize bir şey vermeden o kadar çok şey istiyorlar altında eziliyoruz, sağlığımızı kaybedecek dereceye giriyoruz. Ama durum birçok ülkede farklı neden hâlâ geride olmamıza şaşırmıyorum artık kuzum. Ayy gece gece patatesli börek çekti canım kuzum hehe :D Öperim çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım delirmeme az kaldı :D Çok yanlış yönlendirildiğimizi düşünüyorum bende

      Sil