The Balm Nude Dude Far Yorumu - Kişisel Blog

28 Kasım 2017 Salı

The Balm Nude Dude Far Yorumu


   Yine yeniden The Balm markasına ait olan Dude Farından bahsedeceğim;
   Hazır yılbaşı da yaklaşıyorken alınabilecek en güzel hediyelerden bir tanesi diye düşünüyorum, En başta elbette sevdiğiniz kıymetlileriniz geliyor ama sonra da böyle ufuk mutluluklar işte. Gerçi şimdiye kadar bir erkeğin bir kıza makyaj malzemesi aldığını görmedim şahsen :) Alan biri olursa da beklemeyin hemen evlenin onunla :D 

 The Balm Far Paleti
 Zaten çok severek kullanıyorum bu markaya ait olan her ürününü, o kadar çok far paletin var niye alıyorsun Elif diyorum bazen kendi iç çatışmalarımda ama alıyorsun işte. Her bir rengi çok güzel. Hem günlük, hem gece hemde özel günlerde kullanabilen renklerinin olması çok hoşuma gitti. Mat bitişli olduğu için elime yumuş yumuş gelmesini çok sevdim. 
-Çok fazla tozutmuyor bu da çok iyi. Artı bir durum
-Pigmentleri çok iyi 
-E kalıcı da, Daha ne isteyeyim ben :) 

Simetri hastaları bakmasın :) 

 Şu an için olumsuz bir yanı yok benim için. Birde gözüm hep şu Trimony'de kaldı, oradaki sadece kumar farını çok beğendim. Sırf o renk için de çeyrek altın fiyatına bir far alacağımı da pek sanmıyorum .s Zaten bu farı da gratis %50 indiriminden yaklaşık 50 tl civarında almıştım. Kozmetik dünyasında çok iyi para dönüyor aslında, sermayem olsaydı kesinlikle kendi markamı çıkarırdım. ElifS Kozmetik... O bir dünya markası... :))))

10 yorum:

  1. saatin yanındaki renkler harika bende de nude tude vardı :D beklerim ben de bloğuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude tonları da özellikle kış ve sonbaharda çok iyi gidiyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet çok beğenerek kullanıyorum bende :)

      Sil
  3. balmın en sevdiğim paletidir bu çok kullanıyorum baya hırpaladım paleti :-))

    YanıtlaSil
  4. Ben de tek far paletinde gözümü ve kaşımı boyuyorum the balm'le . Bayılıyorum

    YanıtlaSil
  5. Bende H&M nin far paleti ile boyuyorum kaşımı :)

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendiğim bir far paleti tonlar hem çok hoş hem de çok kullanışlı =)

    YanıtlaSil
  7. Almayı istediğim fakat Trimony'den sonra diğerleri gölgede kalan paletlerden biri kuzum :D Bu arada hediye olarak kozmetik ürünü alan erkekler var hehe :D

    YanıtlaSil