Avon Cherish Parfüm Yorumu - Kişisel Blog

3 Aralık 2017 Pazar

Avon Cherish Parfüm Yorumu


   Çok sık parfüm kullanan birisi değilim fakat bazı parfümlerin kokusu beni cezbediyor. Çok zor parfüm beğenirim. Miskin notalardan oluşan kokulara bayılırım. Avoncu komşumuz da kampanyada satınca dedim alayım, her gün sıkarım belki.(Sıkmadı)

 Avon Cherish Parfümü 
 Öncelikle EDP olmasına dikkat edin, kokuları daha zor uçacaktır. 
-Kalıcılığı orta düzeyde, gün boyu kalıyor. İlk sıkınca etrafa yayılıyor kokunuz sonra gidiyor. Öyle yanınızdan geçince 2 metre boyunca etkisini bırakmıyor yani ama güzel beğendim ben. 
-İçeriğinde Çiçeksi, meyvemsi ve odunsu koku
 Yasemin, zambak, eşsiz misk ile kremsi odun notalar bulunuyor. 
-Tabi bu deneme boyu 30 ml. Birde 50 ml orjinal boyu var onun paketini daha açmadım. Bu ürünün bitmesini bekliyorum ki şimdiden yarısına inmiş, hayret ettim. 

Hazır yılbaşı da yaklaşıyorken bence çok güzel bir hediye olabilir. Yılbaşı demişken de ilkokulda yaptığımız yılbaşı çekilişlerini çok özledim ben. Tabi bazen siz ona çok güzel bir şey alıyordunuz o ise sadece bir silgi :D 

12 yorum:

  1. Hımm bu kokuyu bilmiyorum canım :) ama merak ettim:) uzun zamandır Avondan parfüm almıyoum galiba 😊 eski kokularının hepsini bilirim ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski kokuları da güzel yenileri de :D

      Sil
  2. parfüm kulllanamıyorum ben... :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç denemedim bunu bakabilirim. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusunu koklasanız seveceğinize eminim :D

      Sil
  4. Avon'un bazı kokularını seviyorum ama bunu denemedim hiç. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Notalarını beğendim kuzum ben de bakayım :) Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil